Обмін та повернення

Умови обміну та повернення товару

Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, що відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції, а також умовам договору зі споживачем.

Повернення товарів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту купівлі за умови дотримання всіх норм, передбачених законом.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», існують дві причини, з яких покупець може повернути або обміняти товар:
1. Якщо товар не відповідає заявленій якості, яку гарантував виробник.
2. Якщо товар є якісним, але з будь-якої причини не влаштовує покупця.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у того самого продавця, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором чи розміром, або якщо з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості можливий протягом 14 днів (без урахування дня покупки).

Обмін товару здійснюється, якщо:
• він не був у використанні;
• збережено його товарний вигляд та споживчі властивості;
• не пошкоджено пломби та ярлики;
• є розрахунковий документ, виданий разом із товаром.

Товар неналежної якості – це товар, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умов договору або заявленій інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).

Товар неналежної якості підлягає обміну або поверненню протягом гарантійного строку, зазначеного в документах, що додаються до продукції.

Варіанти вирішення ситуації з товаром неналежної якості:
пропорційне зменшення ціни товару;
безоплатне усунення недоліків у розумний строк (14 днів або за домовленістю сторін);
безоплатне усунення недоліків після закінчення гарантійного терміну (якщо недоліки виникли з вини виробника – протягом терміну служби або, якщо такий не встановлено, протягом 10 років);
відшкодування витрат, пов’язаних з усуненням недоліків товару.

Умови обміну (повернення):

Збережено розрахунковий документ із датою продажу.
Товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну чи поверненню.
Виявлено суттєвий недолік протягом гарантійного строку.

Термін обміну (повернення):

✔ За гарантійним терміном – визначається виробником.
✔ У разі виявлення недоліку – 14 днів на його безоплатне усунення (або за домовленістю сторін).
✔ При виявленні суттєвого недоліку – розгляд проводиться індивідуально.

Вартість доставки сплачує покупець.

Якщо у вас є додаткові питання, зв’яжіться з нами:

📧 Email: lockeycomua2024@gmail.com
📞 Телефон: +380679503637
📍 Адреса: м. Харків, пр. Героїв Харкова, 247-Б